Med kun en måned igjen av året kan vi se tilbake på 2019 som et meget bra år.

Vi har vunnet mange gode rammeavtaler, vært involvert i mange spennende prosjekter og hatt en god rekruttering.

Vi har ønsket Ellen, Håkon, Ann-Christine, Lars, Ingvild, Hanne Mari og Christine velkommen på laget og bruker siste måned på å ønske ytterligere tre nye medarbeidere velkommen til oss!

Vi er glade og stolte over å kunne presentere Elin Kristine, Kari og Morten:

Elin Kristine Fjørtoft

Elin Kristine Fjørtoft er utdannet med hovedfag i statsvitenskap fra UiO.

Elin Kristine har 20 års erfaring fra offentlig sektor, med blant annet ledelse, lederutvikling og virksomhetsstyring i offentlige virksomheter som NAV, Helsedirektoratet og DIFI.

I rollen som sekretariatsleder for Digitaliseringsrådet/Difi har hun fått bred og dyp kunnskap om muligheter og utfordringer i strategisk og praktisk digitaliseringsarbeid i statlige virksomheter.

Kari Gjerde

Kari er utdannet Cand.Scient i Informatikk fra Universitetet i Bergen. Hun har mer enn 20 års erfaring fra utvikling, prosjekt- og programledelse og som linjeleder.

Kari har erfaring fra Accenture og Posten. De siste 13 årene har hun jobbet med ledelse av prosjekter, program og forvaltning for logistikkvirksomheten i Posten og Bring. Kari har også jobbet med utvikling av prosjektmetodikk og veiledning i bruk av metodikken.

Hun har erfaring fra både tradisjonell og smidig metodikk og fra innovasjonsteknikker basert på lean og design sprint. Kari brenner for smidig metodikk og å finne pragmatiske tilnærminger til smidig også der eksisterende rammebetingelser kan være satt med tanke på tradisjonell metodikk.

Morten Kallevig

Morten har master i statsvitenskap fra UiO og MBA i offentlig revisjon fra NHH. Han har tung analyse- og utredningserfaring og inngående kjennskap til offentlig forvaltning på kommunalt og statlig nivå.

Morten har jobbet 10 år i Riksrevisjonen, hvor han har deltatt i og ledet en rekke forvaltningsrevisjoner. Han ledet også Riksrevisjonens forvaltningsrevisjon om NAVs forvaltning og bruk av arbeids-markedstiltak fram til 2017.

Morten har også over fire års erfaring fra forvaltningsrevisjon på kommunalt nivå og har vært oppdragsansvarlig forvaltnings-revisor i Romerike revisjon IKS.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.